دوشنبه، بهمن ۲۴، ۱۳۸۴

روابط عمومی سایبرگ ; به کوتاه ترین شکل ممکن

در روابط عمومی سایبرگ ، های تی تی به برترین و گسترده ترین شکل حضور خواهد داشت ؛ به عبارت دیگر سایبرگی شدن روابط عمومی ، هم وظائف و عملکرد کارگزاران روابط عمومی ( مديران و کارشناسان و رسانه نگاران روابط عمومی) را دگرگون مي کند و به مامي گويد که اين افراد چگونه وظائف و مسؤوليت هاي خود را به انجام مي رسانند ، و هم به ما مي گويد که محصولات رسانه اي در روابط عمومی ( خبر ، فيلم ، سريال ، موسيقي ، مستند ، تبليغات ، و . . . ) چگونه معماري ( توليد ) مي شوند و به عبارت ديگر ، جامعه چگونه هدايت مي شود و چگونه براي مخاطبان ( چه در برون سازمان ، چه در درون سازمان ـ هم برای مدیران ، هم برای کارکنان ـ ) رفتار سازي مي شود که وظيفه اول و آخر روابط عمومی است.