دوشنبه، بهمن ۱۷، ۱۳۸۴

تعریف تازه ؛ نگاه تازه

1. حوزه ارتباطات

حوزه نخستی که می خواهم درباره آن بحث کنم ( در واقع درباره آن سرفصل ارائه کنم ) حوزه ارتباطات است که 3 زیر حوزه دارد : ارتباطات انسان با انسان ؛ ارتباطات انسان با ماشین ؛ ارتباطات ماشین با ماشین. در این جا حوزه اول را بیش تر دسته بندی می کنم ( باز هم 3 زیر حوزه ) و برخی از مباحث زیر حوزه اول را برای بحث بیش تر می آورم که می توان از آن ها برای پایان نامه نویسی هم استفاده کرد و محور بحث های بعدی من هم خواهد بود ( اگر تصمیم گرفتید در این حوزه ها پایان نامه بگیرید با من تماس بگیرید برای راهنمایی جزئی تر )

ا. ارتباطات انسان با انسان

1.1. ارتباطات انسان با انسان فردي

1.2. ارتباطات انسان با انسان گروهي

1.3. ارتباطات انسان با انسان جمعي

G 1.1. ارتباطات انسان با انسان فردي ( درون فردي و ميان فردي )

E 1- ادراک / نشان دادن ، ياد دادن ، . . .

2- تفسير دنياي اطراف / نشان دادن ، ياد دادن ، راهنمايي و هدايت ، اصلاح، . . .

3- عزت نفس / نشان دادن ،ياد دادن ، ايجاد ، اختلالات ، جرأت ورزي ، ابراز وجود ، . . .

4- رفتار / نشان دادن ،ياد دادن ، تغيير ، اصلاح ، . .

5- گوش دادن / نشان دادن ، ياد دادن ، عادت به گوش دادن ، اصلاح ، . .

6- ديدن / نشان دادن ، ياد دادن ، عادت به ديدن ، اصلاح ، . .

7- ارتباطات غير کلامي / نشان دادن ،ياد دادن ، زبان بدن ، اصلاح ، . .

7- اعتماد / نشان دادن ،ياد دادن ، اصلاح ، . .

7- گفتگو / نشان دادن ،ياد دادن ، اصلاح ، . .

8- و . . .

5 Comments:

At دوشنبه بهمن ۱۷, ۰۳:۲۰:۰۰ قبل‌ازظهر ۱۳۸۴, Anonymous ناشناس said...

بنام خدا
بسیار مطالب عالی است . تقریبا هر روز وبلاک را چک میکنم و مطالب جدید یاد می گیرم.
اگر ممکن است میلتان را چک کنید. سه بار است که میل فرستاده ام
با تشکر
فرید صادقی

 
At شنبه اردیبهشت ۱۶, ۰۷:۲۲:۰۰ بعدازظهر ۱۳۸۵, Anonymous ناشناس said...

سلام استاد ابطحي
واقعا وبلاگ مفيدي داريد وخيلي
استفاده کردم
اگر دوست داريد به ما هم سري بزنيد خوشحال ميشيم
www.iranianclub.tk
حبيبي ازبچه هاي باشگاه خبرنگاران

 
At شنبه اردیبهشت ۱۶, ۰۷:۲۲:۰۰ بعدازظهر ۱۳۸۵, Anonymous ناشناس said...

سلام استاد ابطحي
واقعا وبلاگ مفيدي داريد وخيلي
استفاده کردم
اگر دوست داريد به ما هم سري بزنيد خوشحال ميشيم
www.iranianclub.tk
حبيبي ازبچه هاي باشگاه خبرنگاران

 
At شنبه تیر ۱۷, ۰۸:۲۰:۰۰ قبل‌ازظهر ۱۳۸۵, Anonymous ناشناس said...

با سلام
استاد ابطحي خسته نباشيد وبلاگ خوب ومفيد است انشائ الله موفق باشيد ارادتمند شما
احمد جلالي دانش آموز شما در زيباكنار خردادماه هشتادوپنج
من وبلاگ شما را به وبلاگ خودم پيوند زدم لطفا راهنمايي كنيد
apandary.blogfa.com

 
At شنبه تیر ۱۷, ۰۸:۳۰:۰۰ قبل‌ازظهر ۱۳۸۵, Anonymous ناشناس said...

با سلام
استاد ابطحي وبلاگ مفيدي است ومطالب ارزشمند دارد اميدوارم موفق باشيد دانش آموز شما در زيباكنار خرداد هشتادوپنج احمد جلالي
من وبلاگ شما را به وبلاگ خودم پيوند زدم
apandary.blogfa.com
لطفا سري بزنيد و ما را از رهنمودهاي خود مستفيذ فرماييد

 

ارسال یک نظر

<< Home